/ Träningsprogram /

25 nov - Sentimental igen

I söndags unnade jag mig en lång sovmorgon och en frukost i sängen innan jag cyklade iväg till Kawana i vanlig ordning. Drig en kort shoppingrunda (utan shopping, bara titta!) och sedan satte jag mig med en iskall smoothie på mitt favvoställe. Lyxade dessutom till det med att spontanklippa mig när jag var där och då rykte en halv decimeter av mitt hår, som blivit galet långt och slitet det senaste. En uppfräschning behövdes och köpte även med mig en färg som jag la i så det blev det fint inför allt som händer framöver. 
 
OCH... Idag skrev jag mitt allra sista prov och satte där med i princip punkt för det här årets studerande.. Det är en otroligt konstig och obeskrivbar känsla, en blandning av uppfylldhet och tomhet på samma gång, om det är förståerligt. Men än är det mycket kvar och än är jag inte klar med Australien! Har fortfarande lite massager och träningspass med klienten kvar att göra. Samt diverse trevliga sammankomster att se fram emot! Och inte minst semestern ( som om inte hela det här året har varit typ av en semester.) 
 
Ännu en gång åkt på förkylning men det är okej.. Vilar veckan ut och så länge jag är frisk till helgen är jag nöjd! 
 
Och än en gång.. Att sitta på balkongen i sent november i 25-gradiga kvällar och lyssna på mullrande åska och dricka kaffe är jag sjukt bortskämd med, men också väldigt tacksam för, så det är okej! SÅ UNDERBART! 
 
 
 
 
 
Med fina vänner som man skapat livslånga minnen med. Snart har vi bara foton att se tillbaka på.